Бренд Guash запустив проєкт свідомого носіння масок

Дизайнерка аксесуарів Анна Гульпе, яка працює під брендом Guash, презентувала проєкт “Don’t worry. Be trendy” про свідоме носіння масок. Вона закликає не створювати ажіотаж, дотримуватися рекомендацій лікарів та часто мити руки.

Дизайнерські маски Анна почала робити ще влітку. Тоді мала проєкт з онкохворими дітками. Також були колекції, пов’язані з Японією. Там маски – популярний аксесуар.

“Однак, коли в січні цього року я побачила ажіотаж щодо масок, то зрозуміла: хочу показати інший аспект паніки. Той, який не призводить ні до чого корисного. Я в “темі” масок давно. Тож розумію: більшість масок не захищають. Вони потрібні або хворим зі слабким імунітетом, як, наприклад, діткам, для яких ми їх робили, або людей після операцій. Або тим, хто вже захворів – щоб не переносити вірус далі”, – пояснює ідею дизайнерка.

Фотограф – Валентин Кармінський у рамках проєкту “Головне безпека”
Фотограф – Валентин Кармінський у рамках проєкту “Головне безпека”

Тому Анна зробила маску з короною у своїй авторській техніці. Виріб доступний для дівчат, чоловіків і дітей. Відзняла фотосесію, яка переросла в фешн-фільм. У стрічці йдеться про людей, які панікують, та тих, хто вміє дивитися на ситуацію тверезо.

“Я – дизайнерка одягу та аксесуарів, не фармацевт. Мої речі можуть мати філософський зміст, але не захист від будь-якої загрози. Тому я закликаю всіх користуватися речами з розумом”, – продовжує дизайнерка.

Фотограф – Валентин Кармінський у рамках проєкту “Головне безпека”

Маски створені з міцної тканини – французького трикотажу. Анна замовляла її через постачальників з Франції. У виробах є кишені для фільтрів, куди можна вкласти вугілля чи інші захисні елементи.

Для маски з короною дизайнерка використала спеціальний метал та скло, прикрасивши їх декоративним камінням і ланцюжками. Останніми вона власноруч обшивала корону.

“Маска – винятково декоративна. Деякі селебрітіс мене просять зробити їм модний аксесуар, який би вони одягали поверх медичної маски. Але знову-таки – це аксесуар. Який у майбутньому при чому буде тільки набирати популярності. Нам потрібно вчитися швидко реагувати на обставини, а не панікувати”, – наголошує Анна Гульпе.

Підпроєктом “Don’t worry. Be trendy” стала фотосесія “Головне безпека”. Світлини для неї робив відомий фешн-фотограф Валентин Кармінський. Ідеєю було продемонструвати різні аспекти поняття “безпека”. У фотосесія взяли участь сама Анна Гульпе та блогерка й модель Марина Нельсон.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *