Британці оголосили конкурс на кращий дизайн засобів для миття рук

Музей дизайну в Лондоні, аукціонний дім Christie та архітектурна студія Bompas & Parr оголошують міжнародний конкурс на створення дизайну дезінфікуючих засобів для миття рук. Конкурс отримав назву “Фонтан гігієни”. Вироби переможців покажуть у лондонському Музеї дизайну. Пізніше їх продадуть на аукціоні Christie. А всі виручені кошти віддадуть на британському Червоному хресту.

Благодійна організація створює фонд, який допомагатиме людям у всьому світі без доступу до належної медичної допомоги боротися з пандемією коронавірусу. Деталі проєкту експерти Червоного хреста оголосять найближчим часом.

Цим конкурсом ми прагнемо заохотити використання гелів для дезінфекції, рідкого мила та інших гігієнічних засобів у громадських і побутових сферах, – пояснюють організатори.

Читайте також: ФЕШН-ВІРУС АБО ЯК МАСКИ СТАЮТЬ МОДНИМ І НЕЗАМІННИМ АКСЕСУАРОМ

На які роботи очікують? Переосмислення або новий погляд на зовнішній вигляд:

  • упаковок дезінфікуючих засобів;
  • упаковки для спреїв;
  • сухі серветки;
  • дозатори;
  • жести й ритуали.

Люди – соціальні істоти. Тому правильні артефакти мають велике значення для безпечного спілкування, – прокоментував Сем Бомпас, співзасновник Bompas & Parr.

Кінцевий термін подачі заявок – 29 березня. Роботи планують виставити в Музеї дизайну на початку квітня. Однак, якщо до того часу карантин продовжиться, виставку зроблять віртуальною, пише Dezeen.

Ретельне миття рук не менше 30 секунд, дезінфекція, спреї на основі спирту, самоізоляція та дистанція між людьми зводять до мінімуму шанси захворіти на Covid-19.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *