#ПІДТРИМАЙСВОЇХ бренд ділового одягу для жінок Katerina Timakina

Через карантин багато українських бізнесів переживають складнощі офлайн. Тому ми пропонуємо надіслати їм віртуальні обійми та підтримати онлайн! Як? Просто розповівши про них. Бренди заповнюють одну універсальну форму, відповіді з якої ми оперативно викладаємо на сайт. Тож готуйте блокноти і записуйте собі в довгий список, кого почитати, в кого купити одяг/взуття/кепку, до кого піти на курси, фотосесію, консультацію чи концерт після карантину. Розповідайте про них, підписуйтеся на їхні сторінки, робіть передзамовлення, аби вони бачили, що потрібні вам. #підтримайсвоїх, бо вони того варті!

Сьогодні в нашій рубриці познайомимо з брендом Katerina Timakina | business wear for women. 

Історія створення та концепт
Мене завжди оточували сильні та свідомі жінки. Жінки, які рухаються по життю на надзвуковій швидкості та з невичерпним азартом. Рухаються самі та рухають світ уперед. Жінки, що не ставлять питання вибору як: кар’єра чи сім’я; гарний костюм чи підготовлена презентація. Такі жінки можуть усе і одразу. Проте і їм потрібна турбота та розуміння. Мій бренд – бренд компаньйон. Ми знаємо, що треба та як швидко, і можемо зробити це без зайвих слів. Ми спрямовані на екологічність як сервісу так і на екологічність продукту. Свідомість буття – важливий принцип на якому ми будуємо компанію та взаємовідносини із клієнтами.

Яка “родзинка” вашого бренду? 
Родзинка – повернення до кравецьких стандартів та свідоме споживання. Якщо ми вирішили придбати річ, то необхідно, аби вона сиділа на вас ідеально. І служила якомога довше. Саме тому при магазині є ательє з кравчинями, а всі речі виготовлені із 100% натуральних тканин. До того ж ми не розтягуємо процес індивідуальної посадки, ми рухаємося в темпі із нашими жінками та беремо від 2 годин до 1 робочого дня для ідеальної посадки жакету.

“Якби ми мали 100 000 доларів на промо, ми б… “
Ми б створили благодійний фонд для підтримки та освіти дівчаток 9-11 класів для допомоги їм з вибором професій та коучингом.

“Нашим першим клієнтом став/стала…”
Династія викладачів: мама – викладач математики, донька – коуч із бізнес англійської.

“Ми відчули після першої проданої речі…, тому що… “
Захват! Я відчула, що весь цей шлях був недаремним. Я змогла зробити життя однієї жінки в цьому конкретному моменті кращим та щасливішим. Заради цього все і починалося.

“Музична композиція, яка найкраще ілюструє наш бренд – це …”
Frank Sinatra – Sway

Ви не запитали, але ми б хотіли ще розповісти про…
Про внутрішню мотивацію. Мені здається, що інтенція власника малого бізнесу та його внутрішня філософія має великий вплив і на продукт, і на сервіс. Важливо, якщо вона так чи інакше формулюється за принципом “зробити світ кращим та добрішим”. Адже усі ми будуємо нашу Вавилонську вежу цеглинка за цеглинкою.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *