#ПІДТРИМАЙСВОЇХ бренд парфумів Чар-Зілля

Через карантин багато українських бізнесів переживають складнощі офлайн. Тому ми пропонуємо надіслати їм віртуальні обійми та підтримати онлайн! Як? Просто розповівши про них. Бренди заповнюють одну універсальну форму, відповіді з якої ми оперативно викладаємо на сайт. Тож готуйте блокноти і записуйте собі в довгий список, кого почитати, в кого купити одяг/взуття/кепку, до кого піти на курси, фотосесію, консультацію чи концерт після карантину. Розповідайте про них, підписуйтеся на їхні сторінки, робіть передзамовлення, аби вони бачили, що потрібні вам. #підтримайсвоїх, бо вони того варті!

Нині розповідаємо про Чар-Зілля — бренд парфумів, натхненних Україною. 

Чим пахне історія?

Довгі роки Україна жила ніби без минулого, звикаючи зневажати і знецінювати свою культуру, мову, своїх героїв, свою душу. Тепер минуле потрошку оживає, воно набуває цінності для нас, і для наших дітей. Стає невід’ємною частиною сучасного світу, і нашого майбутнього.

Аромати — це те, що людина починає розпізнавати з самого народження, раніше, ніж кольори, звуки або фактури навколишнього світу. І ці перші аромати для кожного – справжня домівка та сім’я.

Чар-зілля — це аромати нашої землі, її минулого і сьогодення. Історії про людей, які жили на цій землі, і творили її історію. Або про інші країни, але з любов’ю до рідного краю в серці.

Авторка — Ксандра Осініна — художниця за фахом, має великий досвід успішного втілення усіляких творчих ідей, захоплюється мистецтвом, що поєднує різні техніки, стилі та жанри. І наразі саме парфумерія – це те, що дозволило гармонійно поєднати всі напрямки одночасно, і звернутися до найглибших почуттів та вражень.

Чар-Зілля — не лише екстравагантні нішеві парфуми, а ще й нагадування про важливе та справжнє, запрошення до діалогу з Душею.

Яка “родзинка” вашого бренду? 

Чар-Зілля — це бренд нішевої парфумерії, всі аромати якого створені однією людиною, за власними ідеями. І хоча авторка робить парфумерні композиції за замовленням, це ніколи не буде копія іншого парфуму.

Парфуми Чар-Зілля випускаються невеличкими накладами. Від ретельного відбору сировини, продумування, тестування та втілення ідей, до упаковки в максимально екологічні коробочки — все робиться вручну, але з урахуванням технологічних вимог виробництва.

У продукції Чар-Зілля використовується як натуральна, так і синтетична сировина належної парфумерної якості. Головне в композиціях — це ідея. Саме від неї залежить, з яких компонентів складатиметься парфум.

Більшість ароматів Чар-Зілля дуже насичені, відповідають концентрації Extract de parfum за міжнародною класифікацією. 

Аромати Чар-Зілля схожі на картини або книжки. Деякі з наших поціновувачів носять їх не на собі, а з собою, як справжнє чаклунське зілля, що може покращити настрій, додати впевненості або навіть перенести в інше місце. Принаймні, якщо закрити очі і відкритися назустріч аромату.

“Якби ми мали 100 000 доларів на промо, ми б… “
Скоріш за все, частину б переказали перевіреним організаціям, що опікуються ветеранами АТО та жінками, які постраждали від домашнього насильства. Іншу ж частину витратили на заснування організації, яка б займалася дослідженням історії та розвитком сучасної української парфумерії.

“Нашим першим клієнтом став/стала…”
Першою аромати від Чар-Зілля почала використовувати близька подруга і натхненниця Катерина. Зараз вона бере участь у розробці та тестуванні кожної нової композиції. А першою замовницею індивідуального парфюма стала дизайнерка неймовірних прикрас Ellenrococo. 

“Ми відчули після першої проданої речі…, тому що… “
Гордість та піднесення, тому що аромати знайшли кому розповісти свої історії. А ми віримо, що ці історії — змінюють світ на краще.

“Музична композиція, яка найкраще ілюструє наш бренд – це …”
Плач Єремії — “Ти втретє цього літа зацвітеш”

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *