Королівський розмір: історія бренду жіночого одягу Maxi Sew

Бренд Maxi Sew руйнує стереотипи та на власному прикладі демонструє: жінки різних розмірів і форм чарівні. Чорний колір не завжди робить стрункішою, а білий не завжди додає кілограм. Усе залежить від крою та вдалого фасону. З Оксаною Левченко та Світланою Коваль говорили про творчий шлях, якість виробів та унікальний формат фотозйомок. Як це – бренду рlus size жити в чоловічому світі – читайте в матеріалі.

Початок шляху

Оксана: Більше 10 років тому заснувала власне ательє. Туди приходили жінки віком 35+ зовсім з немодельною фігурою. Уже тоді я зрозуміла, що на українському ринку існує значний запит на одяг для жінок розміру рlus size. Це – жінки, які впевнено стоять на ногах, знають, чого прагнуть у житті, а відтак – не хочуть одягатися в неякісний мас-маркет. А дорожчі бренди не шиють таких розмірів – навіть базових речей. 

Ще однією причиною створення власного бренду стала відсутність можливості втілювати свої ідеї у виробах. Клієнт завжди має рацію – я тільки шила те, що замовляють. У певний період дуже критично захотілося втілювати не чужі ідеї, а власні. Траплялися ситуації, коли клієнток неможливо було переконати відшити правильно. Вони зі скандалом диктували свої умови, потім плакали під час примірок, а мені доводилося все переробляти, бо я не могла пошити погану річ. Це все стало поштовхом створювати нарешті те, чого тобі хочеться.

Це – дуже шалена емоція, коли ти робиш, тобі це подобається і ти задоволений результатом.

Тому з однією зі своїх клієнток, Світланою, яка згодом стала моєю партнеркою, ми вирішили створювати базові капсульні колекції. Зрештою це переросло в повноцінний бренд. Наразі наша розширена лінійка – це розміри від 46 до 64. Але, якщо клієнти бажають відшити 70 розмір, – теж без проблем. 

Світлана: Коли ми познайомилися з Оксаною, я практично не носила суконь. Моя робота була пов’язана з бізнесом, бухгалтерією, розрахунками, тож костюми – це була основа мого гардеробу. Але ця людина мене одягнула в сукні. Тому зрозуміла, що це моє – і бізнес, і такий стиль одягу. Більше того, мене всі постійно запитували “Де ти таке купувала?” Тобто я, коли ще була клієнткою, розуміла, що попит на речі Maxi Sew достатньо великий.

Якість понад усе 

Оксана: Я свої лекала виробляла роками. Власноруч. Вважаю їх унікальними. Наприклад, лекала на брюки “сідають” на 90% українських жінок. 10% лишаю все ж на особливості фігур, що вимагають окремого коригування.

До нас часто приходять зі словами “Уже 10-15-20 років не носила брюків і не хочу”, а виходять зі словами “За місяць заскочу ще за одними”. 

У швейному виробництві є таке поняття як “почерк”. Можна не знати назву бренду, але за якістю швів, тканини та інших деталей розуміти, чи це – дешевий мас-маркет, відшитий десь у підвалі, чи це якісна річ з виробництва. Професіонали це бачать одразу. Так от я не можу допустити, аби моя річ вийшла незавершеною чи неякісною – для мене це як зіпсувати папір поганим почерком.

Назва

Оксана: Maxi Sew для нас – це королівський розмір. Ми навіть писали в Instagram, що підкреслюємо чарівність будь-яких форм. Тому на логотипі ми розмістили корону. Sew з англійської – “шити”. Ну, а Maxi – це про максималізм. У нас максимальні розміри. До того ж, ми хочемо зробити максимально велику лінійку – не лише базові речі для офісу, але також одяг для дому, верхній одяг – пальто, куртки і т.д.

Слоган “Happy fashion family” відображає те, що ми хочемо створювати сімейні образи. При чому не лише матір-дочка, але й у планах додати також чоловічі луки.

Спільні образи для всієї родини – це сьогодні в тренді. Однак, для жінки 46 і вище розміру складно підібрати, бо вибору практично немає. Наша фотограф, Ірина Брязгун, розповідала про одну зйомку з сестрою. Та в студії перед фотосесією набрала гору одягу, а для Ірини, яка всього-то 46 розміру, винесли халатик зі словами “Ось це підійде на вас”.

Щодо кольору логотипу, синього, то це – мій улюблений колір. Крім того, його любить більшість моїх клієнток. Коли ми аналізували нашу аудиторію, то я взяла список замовлень – там домінували сині, блакитні речі. 

На трендові кольори Pantone у своїх колекціях більше не покладаюся. Кілька разів поспіль вони мене підводили. Наприклад, торік модним був кораловий. Я закупила тканину цього кольору, пропонувала клієнткам, розробила ескізи, але жодного замовлення не було. Мені відказували: “Кораловий? Та ні” Такі історії повторюються щороку. Відтепер покладаюся не на експертів, а на власну інтуїцію.

Ідеї нових колекцій

Оксана: Багато ідей народжується в процесі спілкування з клієнтками. Моя пристрасть – це верхній одяг. Пальто, тренчі, плащі. Але інколи клієнтки жалілися, що не могли підібрати собі одяг, бо мали верх, приміром, 46 розміру, а низ 50. Тому я спробувала адаптувати речі під їхні запити. Далі це стало нашою родзинкою для суконь, брюк, костюмів. 

Коли з командою створювали портрет нашого клієнта, то точно розуміли, що це – жінка, яка має дітей (інколи вже дорослих), працює, дуже активна, подеколи має власну справу. Тому й одяг їй потрібен дуже комфортний – на цьому роблю акцент у колекціях.

Відпрацювавши багато часу з клієнтками, розумію, як це – шити за індивідуальними розмірами. Адже часто plus size – це можуть бути худі руки, зате гарні груди, гарна талія або, навпаки, її відсутність. Тому одразу зі створенням бренду ми ввели можливість пошиву одягу за індивідуальними розмірами клієнток. Так, це довше й складніше. Але це в будь-якому випадку краще, ніж коли “горловина не така”, “рукав задовгий” чи “спідниця потягнулася”. 

У нас є одна клієнтка з 11 розміром грудей. Наша SMM-ниця спочатку була здивована, коли отримала такий запит у соцмережах. На що я відповіла: “Звісно, в нас можна одягнутися і з таким розміром, а що тут такого?” 

Команда
Оксана – шиє. Вона – серце експериментальної лабораторії зі створення моделей. Світлана займається збутом, постачанням, інвестиціями та фінансовими питаннями. Ірина – фотограф, який став моделлю. Ще є 2 швачки. Кожна модель проходить через руки Оксани, перш ніж вона віддасть далі відшивати. Розмірну сітку відшивають помічниці або інший швейний цех. А от лекала та крій – лишаються за Оксаною.

Фотосесії

Світлана: Ми завжди беремо НЕмоделей. Це – наша позиція. Хочемо показати реальних жінок, тільки в нашому одязі. Тому і я вже була в ролі моделі, і сама Оксана, і наша фотограф. Єдине що не можемо знайти моделей 64 розміру. Як тільки ми їх не вговорюємо: і макіяж буде, і фото красиві, але вони вже ну дуже не люблять фотографуватися. 

Деякі моделі – це наші клієнтки. Тобто ми з ними будуємо такі довготривалі стосунки, вони нам довіряють.

Під час фотосесій робимо мікси різних розмірів. Адже часто клієнтки кажуть: “Ну звісно: на моделі 46 розміру ця сукня виглядає ідеальною, а як буде на моєму 58?” Тому ми намагаємося максимально комбінувати: 56 і 48 розміри – аби показати, що і там, і там річ вдало “сидить”.

Стереотипи

Світлана: У нас є одна сукня бордового кольору. Оксана її створювала для жінок 35-55 років. Але одного разу в шоу-рум зайшла 66-річна жінка і каже: “Хочу цю сукню!” І що ви думаєте? Сукня їй ідеально підійшла. Тоді ми зрозуміли: нашим брендом руйнуємо не лише стереотипи в плані “ідеальних” фігур, але й ейджизму.

Більшість переговорів проводжу з чоловіками. Коли вони чують про plus size, то одразу запитують: “Чому такі розміри?” Інколи відповідаю, бо це – чарівно. А інколи запитую їх у відповідь: “А ваші дружини які розміри носять?” На що вони знизують плечима – мовляв, не знаємо. Люди не розуміють, що якісні речі, якщо вони не на 90-60-90, придбати складно. Однак, ми потроху це змінюємо.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *