Для пива, краси, від сонця та надувні – захисні щити стають модними аксесуарами

Через епідемію коронавірусу дизайнери з усього світу почали переосмислювати значення, форму та вигляд традиційного захисного щита для обличчя. Здебільшого його пропонують робити з пластику. А от форма та функціонал суттєво відрізняються. C-Element зібрав добірку переосмислених захисних щитів.

ЩИТ-ОКУЛЯРИ

Конструкцію розробив нью-йоркський дизайнер Джо Дусет. Він трансформував “незручний і незграбний” щит для обличчя в аксесуар, який можна носити як сонцезахисні окуляри. Дизайнер сподівається: ця версія стане більш привабливим варіантом засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) для немедичних користувачів.

“Covid-19 матиме довготерміновий вплив на те, як ми вийдемо в світ. Поки вакцину не винайшли, нам усім доведеться інтегрувати форми соціального дистанціювання та захисту у свій побут”, – сказав Дусет.

ЩИТ-СФЕРА

Берлінський художній колектив Plastique Fantastique створив ретро-футуристичний облицювальний щит у формі чаші, щоб захистити людей від коронавірусу. Шлемоподібна конструкція називається iSphere. Складається з двох прозорих порожнистих півкуль, які скріплені між собою. Натхненням для створення щита стали комікси про майбутнє 1950-60-х років.

Проєкт iShield – це дизайн захисного аксесуару з відкритим кодом. Тобто кожен може його завантажити, розробити та вдосконалити. За підрахунками дизайнерів, конструювання такого щита обійдеться у 24 євро.

“ПИВНИЙ” ЩИТ

Італійські студії дизайну MARGstudio, Alessio Casciano Design та Angeletti Ruzza розробили кольоровий надувний щит для обличчя. Його можна буде використовувати для спілкування після зниження піку пандемії коронавірусу. Щит має пластиковий козирок з еластичним ремінцем для голови. Він буде розміщений подалі від обличчя, щоб користувач міг їсти чи пити, не знімаючи його.

“Щит розрахований на всіх людей, які хочуть повернутися до звичного життя з обідами, вечерями чи питтям кави/пива в громадських місцях разом з друзями та родиною. Тому основна мета щита – захистити їх і водночас, дозволити свободу пересування”, – коментують розробники.

ЩИТ ПІД КЕПКУ

Канадська компанія Vital Manufacturing Inc. розробила пластиковий щит, який можна прикріплювати на кепку. Засновник підприємства, Джошуа Бредшо, почав втілювати ідею захисного аксесуара на початку березня, коли COVID-19 оголосили пандемією. Згодом було створено декілька прототипів, подано заявки на патент, виготовлено форми, забезпечено ланцюг поставок, знято промо-відео, а з 28 квітня Cap Shield можна замовити на сайті.

Щит призначений здебільшого для працівників сфери обслуговування, однак його можна використовувати і в інших сферах (туризм, кіновиробництво) та в побуті. Після кожних 100 замовлених щитів компанія віддає 10 екранів на благодійність.

СВІТЛІОДНИЙ ЩИТ

Сінгапурська компанія Lush Eesthetics розробила легкий світлодіодний щит, призначений для захисту від вірусів та для покращення шкіри обличчя.

У ньому вбудовані світлодіоди, які здатні виявляти лікувальний ефект на шкіру. Щит має вагу 0,06 кг. Можна обрати три спектри світла. Однак, екран рекомендується використовувати всього 20 хвилин з увімкненим світлом. Далі – щит можна носити просто як звичайний захисний аксесуар. Акумулятор працює до двох годин на одній зарядці. Коштує $78.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *