Двосторонній одяг та VR – fashion-Тренди від Марини Лосєвої

Сьогодні з’явилася тенденція, що деякі тренди взагалі не виходять з моди. Вони змінюються, крутяться, удосконалюються, але лишаються. У найближчі 2020-21 роки в світі фешн спостерігатиметься інтерес до віртуальної реальності, поєднання технологій та професійних ручних ремесел, курс на «стійкість» брендів та переосмислення форми й призначення одягу. Про ці та інші тренди під час лекції в рамках UFW SS20 розповіла Марина Лосєва, фешн-аналітик та засновниця Fashion Education Group.

Зміна в комунікаціях. Сьогодні з’явилося поняття «встречают по обложке». Мається на увазі, що образ, сформований у соцмережах, дуже стійкий. З його допомогою формується думка про людину: хто вона, що одягає, який має стиль, що робить, їсть, читає. Це одночасно і виклик, і можливості для модної індустрії – бренди мають піклуватися про вигляд своїх речей на фото.

More rent. До 2021 року оренда речей перевищуватиме продажі. Клієнти будуть активніше орендувати, ніж купувати. Це станеться вперше в історії маркетингу й продажів. Час насичення ринку оренди вже близький. Брендам це теж варто врахувати й налагодити відповідну комунікацію, аби залучити або залишити клієнтів, які не хочуть купувати.

Амбасадори. Сьогодні рівень довіри споживачів до інфлюенсерів на 80% вищий, ніж до традиційної реклами. Люди довіряють амбасадорам, класична реклама не настільки ефективна.  При чому в деяких випадках гарно спрацьовують мікроінфлюенсери, які мають стабільну аудиторію від 1 до 10 тисяч підписників. Для деяких брендів може краще спрацювати: розділити рекламний бюджет на кількох мікроінфлюенсерів. Це дасть велике охоплення стабільної аудиторії.

Віртуальна реальність. Уже зараз світові бренди підписують контракти з «аватарами» – моделями, створеними алгоритмами штучного інтелекту, яких насправді не існує. Вони рекламують такі бренди як Balenciaga, Chanel, Prada та Kenzo, мають мільйони підписників у соцмережах та навіть «дають» інтерв’ю. Одна з таких – Ліл Мікела. Вона «живе» в Лос-Анджелесі, відвідує світські заходи, фотографується зі знаменитостями, підтримує права ЛГБТ+ спільноти й виступає за гендерну рівність.

Крім того, розширюють рекламні можливості VR-технології. Вони дають можливість втілити в життя те, що не можна реалізувати насправді – від перфомансу до примірок на іншому континенті. Так формується гіперреальність.

Спадщина + футуризм. Один з трендів – переосмислення класики та спадщини, поєднання їх з сучасними технологіями. Чим більше нестабільності в світі, тим більше люди хочуть опиратися на вже відомі речі, фактури, образи. Тому технології будуть поєднуватися з вишуканими ручними ремеслами.

Стійка мода. Це тренд, який уже давно курсує, але все ще дуже активно набирає обертів. Модні бренди мають піклуватися не лише про продажі, але й про планету. Це важливо поколінню міленіалів. Адже це вони житимуть тут через 50, 60 років. Тому важливо продумувати не лише концепцію форми, але й змісту: звідки ви берете матеріали, хто їх виробляє, який це лишає екологічний слід, що ви робите з відходами і т.д.

Антиейджинг. Сьогодні жінки 50+ не виходять на пенсію, не стають класичними бабусями – вони працюють, виховують дітей, ведуть активний спосіб життя. Тому вони – активні споживачі, які мають гроші та розуміють, чого хочуть. Відтак – на подіумах ми будемо бачити все більше моделей 50+ та дизайнерських рішень для цієї аудиторії.

View this post on Instagram

RYBALKO & Жизнелюб ⭐

A post shared by RYBALKO (@rybalko.official) on

Одяг-трансформер. Це – тренд, який буде розвиватися і за значенням, і за фактичним проявом. На ринку все більше з’являтиметься так званого «подвійного» одягу (який можна носити на дві сторони). Крім того, він трансформуватиметься – буде багато зйомних деталей, які можна міксувати, створюючі зовсім нові образи.

Одяг для роботи з дому. Сьогодні все більше молоді працює з дому або віддалено, офіси перетворюються на осередки квартири – з диванами, затишними кухнями тощо. Тому бренди пропонуватимуть або капсульні, або повноцінні колекції для таких клієнтів. Аби було зручно одночасно працювати на дивані, а потім за годину йти на зустріч. Це – буде щось середнє між casual та варіантом домашнього одягу.

Принти. У найближчі 2 роки принти залишаться, але вони будуть набувати нечітких ліній. Розмиті краї, поверхні, частково спостерігатимуться ретромотиви. Кислотні кольори будуть посилюватися. Вони стануть ще більш «космічними», яскравими. Зокрема, це зумовлено попереднім трендом – гарно виглядати на фото.

C-Element Written by:

3 коментарі

  1. 13.02.2020
    Reply

    When someone writes an article he/she keeps the image
    of a user in his/her brain that how a user can be aware of
    it. Therefore that’s why this paragraph is outstdanding. Thanks!

  2. 17.02.2020
    Reply

    Nice post. I was checking continuously this
    blog and I am impressed! Very useful info specifically
    the last part 🙂 I care for such info a lot.
    I was looking for this certain information for a
    very long time. Thank you and best of luck.

  3. Hi there, just wanted to mention, I liked this blog post.
    It was funny. Keep on posting!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *