«Роблю життя ділових жінок легшим» – власниця бренду Katerina Timakina про місію компанії

Бренд Katerina Timakina з’явився на фешн-мапі восени 2019-го. Тут відшивають діловий одяг для жінок – костюми, сукні, накидки та блузи. Бренд має власний затишний двоповерховий шоу-рум на бульварі Марії Приймаченко. На першому поверсі – одяг та аксесуари, на другому – примірочна та простір для жінок, де проходять різні івенти й майстер-класи. Засновниця – Катерина Тімакіна – сама створює ескізи та макети до колекцій, закуповує тканини напряму із італійських фабрик, власноруч розробляє дизайн шоу-руму та консультує клієнток. В інтерв’ю розповіла про місію компанії, причину відсутності в магазині позиції продавця-консультанта та здоровий бодіпозитив.

Катерина Тімакіна, засновниця і власниця бренду

Історія створення бренду

За освітою я – юрист. Росла в родині з ліберальними цінностями та однаково успішними батьками. Бабуся була головним технологом на швейній фабриці в Олександрії (Кіровоградська область). Моє життя завжди було наповнене лекалами, швейними машинками та тканинами. Процес пошиття завжди нагадував створення чогось величного, незвичайного. У дитинстві це справляло на мене велике враження. У 12 років пошила свою першу колекцію вечірніх суконь для ляльок племінниць. Завжди мріяла навчитися шити, але бабуся відправляла читати книжки. Проте це мене не зупиняло. Я весь час робила макети виробів, які потім несла в ательє, щоб відшити.

Мене завжди оточували сильні та успішні жінки, тож тема фемінізму дуже близька й зрозуміла мені. Навіть сьогодні все ще багато чого не на своїх місцях. Тому одна з місій бренду – змінити рольову модель у дівчаток та жінок. Ми не повинні обирати: бути матір’ю чи професіоналом, дружиною чи жінкою, здатною залагодити серйозні фінансові або репутаційні проблеми. Ми можемо все та можемо не обирати.

Діловий костюм – вхідний квиток у світ бізнесу. Адже в корпоративному всесвіті саме костюм стирає ксенофобію і задає правильний настрій, тон взаємодії, демонструє наміри та приналежність. 

Мене фруструє думка, що в Україні досі виховують дівчаток з думкою «Ти головне будь красивою і вдало вийди заміж». І насправді багато хто з нас, жінок, навіть не здогадується, що може зробити й досягти значно більшого, ніж можна помріяти. Так народився цей бренд і ідея створити не просто компанію – спільноту жінок, які будуть допомагати й підтримувати одна одну, а мій одяг стане для цього опорою та інструментом. Я хочу, щоб кожна дівчина знала: вона може все і для цього просто немає меж.

Філософія бренду

Велика ідея всього того, що відбувається в моєму шоу-румі – філософія в основі якої – функція, яку людина виконує щодня, та одяг, який допомагає виконувати ці функції. Я не вірю в моду як у висловлювання, я вважаю: одяг – це інструмент, що допомагає та відтіняє особливості кожної жінки. Відтак з’явилося кілька тем, які мені дуже важливі.

Перша – бодіпозитив та зміна парадигми «нестандартний розмір». Я вважаю, що розподіл на «звичайні розміри» та рlus size – це дискримінація і бажання нав’язати стандарти, економічно вигідні для виробника. Абсолютно нормально носити 42, 44, 46 розміри. Мене завжди засмучувало, коли жінок з 46 розміром викреслюють із індустрії моди через так званий неформат.

В якийсь момент модна індустрія почала шити прості over size конструкції та умовні мішки й зовсім забула, як це – підкреслювати натуральні красиві, живі форми. Нам нав’язують відчуття провини за своє тіло і з цим потрібно боротися, приймати й цінувати себе.

У радянські часи велася системна робота зі створення стандартів на різні типи фігур. ГОСТи передбачали велику лінійку розмірів і три «повноти». Були лекала для жінок зі зростом 1,50 м, 1,64 м, 1,68 м, 1, 76 м і 1,80 м. Практика складного конструювання та розробки, на жаль, втрачена через бажання оптимізувати витрати на  виробництво. Повернення кравецьких стандартів і виготовлення речей з увагою до деталей та любов’ю – велика частина бренду. Наш одяг ми шиємо в такий спосіб, щоб його можна було застосувати до будь-якої фігури. У кожному виробі закладається запас довжини. Сукні розбираються як конструктор і їх можна «підігнати» так, як це має бути в ідеальному світі. Ніби воно зшито вручну конкретно на цю людину.

Наш останній рекорд – ми підклали брюки й вшили пояс за 20 хвилин. Сама не думала, що так може бути. Але ми шиємо для ділових жінок, в яких немає багато часу, тож ми до цього готові. Я зібрала команду професіоналів, які з таким же азартом як і я, беруться до всього.

Друга тема, яка мені надзвичайно важлива – свідоме споживання. У бізнесі, довкіллі, родині. Ми шиємо наші піджаки з натуральної вовни. Чому це важливо? Тому що така річ буде носитися від 5 років і не шкодитиме природі. Я днями прийняла для себе дуже важливе рішення – віддати на переробку шерстяну спідницю-олівець, яку носила майже 10 років. Її зшила моя бабуся по моїй фігурі. За цей час я худла, набирала вагу, але спідниця завжди приймала правильну форму, бо це – шерсть.

Відтак своїм брендом я хочу повернути усвідомлення, що якісний одяг носиться довго. Завдяки хорошій фурнітурі, обробці та пошиттю, якісним тканинам. Останні ми, до речі, купуємо напряму в італійських фабрик. Постачальників обираю на виставці Premier Vision у Парижі, куди з’їжджаються найкращі виробники. Тому точно знаю: матеріли гарно обробляються, приймають форму тіла, але при цьому не псуються після прання.

Деякі тканини беремо з домішками еластану (по кілька відсотків буквально) або інших матеріалів, щоб підвищити функціональні якості тканин. Наприклад, перший зразок твідового жакета ми пошили зі стовідсоткової натуральної вовни. Але тканина одразу почала «скачуватися», тому що твід – це нещільно переплетена нитка, а «жива». Тому далі прийняли рішення використовувати твід з додаванням акрилу.

Команда

У нашій команді наразі троє людей: кравчиня, технолог, яка консультує клієнтів, і я. Ще є досвідчені конструктори на аутсорсі.  Я не бачу сенсу в класичному продавці-консультанті. Через декілька етапів пошуку до мене прийшло усвідомлення: в шоу-рум потрібен не просто «менеджер з продажів», а людина, яка дійсно знається на одязі. Наші клієнти потребують консультації саме щодо функціональності речей – швів, складу, «посадки».

На щастя, ми всі дуже різні. Через це універсального одягу не існує. Практично всі мої клієнти пішли з брюками та словами «Я не носила брюки останні 10 років». Тому важливо, що консультацію надавала людина, яка має справу з відшивом речей і розуміється на цьому.

Робочий процес

Мені важливо не просто сказати «Вам це личить, купуйте» і продати річ заради короткотермінового прибутку – я хочу, щоб клієнтка була задоволена, почута і прийшла сюди знову.

Також ми прийняли рішення відкрити ательє безпосередньо в шоу-румі. Ательє працює за власним графіком, який корелюється залежно до потреб клієнток. Адже інколи трапляється, що блуза потрібна на 9 ранку чи 8 вечора – на важливі збори чи нараду. У цьому я вбачаю одне з моїх головних завдань: робити життя ділової жінки легшим. У всіх сенсах цього слова.

До кожної колекції ескізи я малюю сама. Потім над ними працюємо з конструкторами. Розробляємо лекала на всі розміри та моделі. Пізніше ці лекала міряємо на різних людей. Згодом створюємо 2 базових лекала для 38 та 42 розміру – щоб врахувати особливості різних типів фігур. Кожен виріб проходить від 2 до 8 примірок перш ніж стати частиною регулярної колекції. 

Після цього всього ми шиємо пробну партію. Їй влаштовуємо краш-тест: носимо, сидимо, перемо. Дивимося, як поводить себе тканина, наскільки вдало сконструйована модель, чи є проблеми з тканиною. Тільки після відпрацювання пробної партії, шиємо одяг, що потрапляє на полиці магазину.

Обличчя клієнтки

Моя головна аудиторія – ділові жінки, що рухають світ уперед. Вони знають, чого хочуть від життя, розуміють себе та прагнуть до бездоганності. Тому розробляю одяг з думкою про їхні потреби та стиль життя.

Я розумію, для чого потрібен світлий костюм, а для чого – темний і чи потрібен твідовий. Які блузи мають бути та які аксесуари.

Так зав’язалося моє партнерство з брендом шовкових хустинок Zitkani та взуття SITELLE. Усе це – якісні речі, створені для жінок. Наприклад, взуття відшивається в Італії. Має правильну колодку – трішки ширшу за традиційну європейську, тому дуже зручне. Усе це в комплексі допомагає моїм клієнткам економити час і власні ресурси.

Ведучі каналу “Наш” в одязі Katerina Timakina

Шоу-рум

Місце для шоу-рума я шукала півтора місяці. Щотижня було по три перегляди. Під час цього процесу побачила зовсім іншу сторону київської нерухомості й ріелторів.

Але я шукала саме «своє місце»: світле, просторе, доступне в розташуванні. Дуже хотілося зробити простір сили, який би повністю вирішував усі проблеми та потреби, пов’язані з одягом. Наразі у нас є три зони. На першому поверсі – ательє та шоу-рум з унікальними металевими дизайнерськими конструкціями. 

Річ у тому, що на етапі ремонту в нашому приміщенні я задумалася: «А як заходять клієнти в шоу-рум? Що перше вони бачать? Як шукають речі?» І зрозуміла, що в центрі нашого приміщення трохи пусто. Мені захотілося його наповнити. Але не звичайними стелажами чи стійками, а чимось особливим. Саме в той період пошуку дизайнерських рішень для інтер’єру в одному з кафе на Подолі я побачила роботи студії Line M. Їхні роботи з металу мене вразили. Тож ми почали проєктувати спіральні лінії та стелажі для шоу-руму.

На другому ми також з ними зробили так званий будуар з м’яким килимом, просторими примірочними, дзеркалами та м’якими меблями. Я хотіла, щоб другий поверх став тією зоною, де жінка зможе видихнути та приділити час собі. Також цей простір легко трансформується у жіночий клуб, де ми проводимо різні лекції, майстер-класи та навіть психотерапевтичні групи.

Велику увагу приділяю вітринам. Хочеться привносити гарні й незвичайні образи на вулиці Києва. Кожна вітрина – міні-інсталяція. Для мене це шалене задоволення – втілювати яскраві ідеї та робити світ трішки красивішим.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *