До Дня закоханих бренд L’eskizzo презентував капсулу Love is in the air

До Дня закоханих українських монобренд L’eskizzo презентував капсульну колекцію Love is in the air. Вона складається із сучасної класики – костюмів, жакетів та жилетів.

У колекції традиційно використані натуральні тканини високої якості без надто яскравих відтінків. У виробах закладені довготермінові тренди, які дозволять одягу бути актуальним кілька сезонів поспіль.

Читайте також: «МЕНІ НЕ ПОТРІБНО СЕБЕ ДОДАТКОВО МОТИВУВАТИ», – ВЛАСНИЦЯ БРЕНДУ L’ESKIZZO

У капсулі Love is in the air бренд відійшов від стилів унісекс та оверсайз, навпаки підкресливши жіночі форми. Як-от жакет з чіткою лінією плечей і талії підкреслює контраст між маскулінністю та жіночністю. Крім того, бренд продовжує курс та екологічність та стійкість виробництва.

“Наприклад, у жакеті Toronto ми використали екошкіру. Матеріал застосували для конструювання деталей – клапанів для кишень жакета”, – йдеться в коментарі L’eskizzo.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *