Бренд Framiore запросили до участі в конкурсі соціальних інновацій під кураторством Єврокомісії

Український бренд свідомого одягу Framiore візьме участь у конкурсі соціальних інновацій, що відбувається під патронатом Європейської комісії. Про це на своїй сторінці в соцмережах повідомила засновниця компанії Наталія Найда.

Свої вироби та інноваційну модель виробництва бренд також презентує під час ярмарку стійкої моди. Конкурс та ярмарок відбудуться у Валенсії (Іспанія).

«Ми раді, що зможемо розповісти історію про екологічно чисті процеси Framiore та принципи етичного виробництва в усіх наших ланцюгах поставок. Символічно, що це станеться в день відкриття Європейського конкурсу соціальних інновацій – 12 лютого», – прокоментувала Наталія Найда.

Український бренд Framiore був заснований у квітні 2018 року. У серпні того ж року отримав перші замовлення з Великої Британії та вийшов на європейський ринок. Бере участь у міжнародних виставках свідомої моди.

Бренд купує тканини для своїх виробів у малих локальних або європейських виробників, які можуть підтвердити дотримання умов чесної праці для своїх співробітників. Усі вироби Framiore виготовлені з TENCEL®, бамбуку, конопель та інших тканин, що не завдають шкоди довкіллю навіть після того, як річ потрапить на смітник.

У пошиві бренд використовує складні ресурсозатратні техніки, що гарантують зносостійкість та збереження естетики виробу після довготривалого використання. Наразі бренд готує унікальну колекцію, присвячену історії уйгурів.

C-Element Written by:

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *